Tuesday, March 6, 2007


Behöver jag säga att Rumble i helgen var riktigt bra? Det var det iaf. Då bör det även sägas att jag inte var helt förtjust i deras låtval men dansade som besatt gjorde jag ändå. Kanske var det stämningen? kanske det eminenta sällskapet jag hade? Vem vet.

I helgen vet jag inte vad det blir, ser lite tomt ut på intressanta klubbar fronten. Men den 15:e däremot ska jag till I Love om inget oförutsett händer, denna gången är jag pepp och har jag tur så spelar de kanske Crystal Castle remixen av Klaxons som jag mer eller mindre är kär i. På lördagen sen är det Different kalas som jag är sugen på. Men hur det blir är lite för tidigt att säga. Måste styra pengar på något vänster också. Måste köpa en bok till mina studier för femhundra i veckan.. fint det, när man lever på csn.

Lev väl

1 comment:

Anonymous said...

you are soo cute